Muzisch Project

De school is nog maar enkele dagen bezig en we hebben een werkplekschool toegewezen gekregen. Ikzelf zit in het Vrije basisschool Heilig Hart in Harelbeke.
Voordat we in de klas mogen gaan kijken waar we onze doedagen gaan doen, moeten we ons voorstellen aan de hele school.
Vanuit Katho kregen we een opdracht om een ons voor te stellen door een muzisch project.
Samen met de andere hebben we een toneel voorbereid over het boek 'Het grote woordfabriek' de kinderen vonden het uitstekend.
Achteraf herkenden de kinderen ons vanuit het toneel.
Dat vond ik zeer tof.

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten