Examens

Nog maar 1 week en het is zo ver, de examens komen er aan. Deze week wordt het constant studeren voor de examens die eraan komen. Ik doe mijn best voor de examens omdat ik weet dat ik het echt wil. Deze opleiding is echt iets voor mij, maar ik had wel moeite om over te schakelen van het middelbaar naar het Hoger. Nu moeten we veel meer opdrachten maken en veel meer studeren wat ik niet echt gewoon ben van in mijn middelbare school. Ik hoop toch dat het mij lukt en dat ik verder de opleiding zal mogen volgen samen met mijn klasgenoten.
Wens me veel succes

Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten