Mijn eerste oefenmoment

Mijn eerste oefenmoment komt eraan, ik ben zeer zenuwachtig want het is de eerste keer dat ik voor de klas ga staan en ik weet niet of het wel gaat lukken. De les dat ik ga geven is beeld. Ik ga de klas verdelen in 3 groepen en 3 verschillende opdrachten maken, iedereen schuift wel door zodat er geen ruzie's komen over de gemaakte opdrachten.
Ik ben zenuwachtig omdat het een zeer grote klasgroep is, ze zijn met 29 en dat schrikt me wel een beetje af.
We zien wel hoe het zal aflopen.
Ik zal jullie wel nog een verslag schrijven hoe het is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten