Kleuter middag

De kleuterleidsters hebben de opdracht gekregen om een middag te organiseren voor de kleuters. Ze vroegen of we erbij zouden kunnen helpen om de kleuters te begeleiden tijdens de verschillende activiteiten. Ze hebben in de sportzaal vanalles en nog wat klaargelegd voor de kleuters, er was zo veel dat ik wel zelf wou meedoen.
Toen de kinderen binnen kwamen konden ze hun ogen niet geloven dat er zoveel te doen is in de sportzaal, ze konden niet meer wachten tot ze konden spelen. Maar eerst moesten de kinderen in groepjes worden verdeeld zodat er geen ruzie's zouden zijn. Iedereen had een groepje dat hij moest begeleiden en samen met hun doorschuiven naar de volgende spelletjes.
De kleuters voelden zich in de hemel toen ze mochten spelen.
Het was een zeer leuke ervaring met de kleuters.
Bedankt kleuterleidsters!

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten