De werkplekschool dat de KATHO mij heeft toegewezen is de Vrije Basisschool Heilig Hart te Harelbeke.
In de eerste module heb ik de opdracht gekregen om in het 2de leerjaar te staan. Ik vond het een super toffe klas want in de voormiddag had ik maar 14 leerlingen en in de namiddag kwamen de 2 klassen samen en had ik 29 kinderen. In het begin vond ik het niet zo makkelijk om 29 kinderen te observeren of er zelf les aan te geven wat ik denk zeer normaal is wat het was mijn eerste klas van mijn volledige begeleiding.
In mijn volgende module mag ik het 3de leerjaar begeleiden. Ik hoop dat dit me ook gaat lukken.
Als u meer informatie wenst over mijn werkplekschool of als u foto's wilt bekijken van de kinderen uit mijn klas surf dan maar naar
http://www.vbsheilighart.be/
Veel plezier.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten